من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

نصفه شب نوشت

هعی خدا

این بلاگفا اول یه ماه خراب بود حالام که درست شده وبلاگای منو نمیاره.دوتا وبلاگ دارم اولی میگه رمزش اشتباهه هرچی هم میزنم تغییر رمز  چیزی رو ایمیلم نمیاد.وب دومیم هم وقتی میزنم میگه اصلا وبلاگی بااین نام کاربری وجود نداره.ینی مسخره اس واقعا.اون همه بازدید کننده و کامنت.حالا اینجا هفته ای یه نفر بازدید میکنه.خدایا زود این بلاگفا رو درست کن و حس و حال درس خوندن رو هم توی من ایجاد کن 

راستی.کتاب ادبیات دومم گم شده.وااای هرچی میگردم نییییس.نمیدونم چیکار کنم.دعا کنین پیدا شه.دفتر عربی دومم هم دست دوستم بود که اونم رفته شیراز عروسی.وای خدایاکمکم کن

دارم از تنهایی میمیرم به خانم ا هم اس دادم جواب نداد.به یکی نیاز دارم که کامل به حرفام گوش بده و براش اهمیت داشته باشم نه اینایی که هنوز حرفم رو تموم نکردم می پرن تو حرفم و دیگه یادشون میره من داشتم حرف میزدم.این روزا هم که هی بابا و داداشا دعوا میکنن.کلاس زبانمم که این ترم تشکیل نمیشه.خدایا افسردگی گرفتم کمکم کن.خدایاااااا معصومه رو خوب کن خدااااجوووونم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 23:37 http://www.donyayshadi.blogsky.com/

سلام ممنون که به وبم سرزدی انشالله اگه خدا بخواد امام رضاهردومونو بطلبه و رایه مشهد بشیم تو این شبای احیا منو هم دعا کن التماس دعا

سلام.ان شاالله.محتاجیم به دعا

mahna شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:55 http://khodamvaman.blogsky.com

شاید سخت باشه، ولی زیادن کسانی که خیلی خوب خوندن و بهترین شدن

آره.خدا کریمه.ان شاالله میتونم

mahna شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:48 http://khodamvaman.blogsky.com

اگه می خوای شروع کنی بخونی از همین الان شروع کن، چون به اندازه یه چشم به هم زدن، وقت مثل برق و باد می گذره. چه رشته ای هستی؟ و چی می خوای؟

سلام.آره اتفاقا از دیشب شروع کردم به خوندن.توی ماه رمضون شب تا صبح درس میخونم و روز خوابم.رشته انسانیم.فلسفه رو خیلی دوس دارم.حالا ببینم چی میشه اخه همه میگن فلسفه پیش دانشگاهی سخته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.