من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

تنهایی

تنهایی ویران کننده است



اه.ینی حالم داغونه ها.داغون داغون.فکر کن حتی نمیتونم برم پای تلوزیون و به یاد کودکی کارتون تماشا کنم.از دست این داداشم.اوه.لجباز و زور گو و زبون نفهم و تنبل.وقتی داره فیلمی نگاه میکنه من از اون فیلم خوشم میاد فوری کانال رو عوض میکنه.حوصلم داغونه.فکر کردن به دوستای ظاهریم حالم رو بدتر میکنه.

فکرشو بکن...مایده اون روز زنگ زده میگه میای بریم کتابخونه؟میگم من که نمیخوام درس بخونم میگه نه من میخوام بخونم تو بیا اونجا من درس میخونم تو هم با یه چیزی سرت رو گرم کن دیگه.ینی اوج خودخواهیه.که من بخاطرش از صبح تا ساعت هفت شب بیکار بشینم که خانم میخواد درس بخونه.زهرا هم دیروز زنگید همین میخواس ناله ها و غر زدناشو شروع کنه که خوشبختانه پشت خطی داشتیم دیگه نزنگید.اون روز دیگه بهانه برای غر زدن پیدا نکرده بود گیر داده بود به خونشون.میگفت از خونمون بدم میاد.اه اصن وللش

نازنین هم اصن معلوم نی کجاس.هعی

الهام روکه دیگه ول کنین...

اه این بلاگ اسکای مثه بیابونه.هیشکی نیس

نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:48 http://pll.blogsky.com

عه عه دیدی اشتباه اسمت رو نوشتم فاطمه
الان نظر رو که ارسال کردم نگاه میکنم می بینم نوشته شده فهمیه ...ببخشید دیگه
شرمنده

خواهش میکنم
راستی یه خواهش ازتون دارم,اینکه منو با اسم کوچیکم صدا نکنید.ممنون

امین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:47 http://pll.blogsky.com

سلام فاطمه
کاری خوبی کردی اومدی اینجا آفرین
ایشالا که خوشت بیاد از اینجا و موندگار باشی
اینجا از بقیه سرویس های وبلاگ نویسی دیگه بهتره
به نظرم از بلاگفا هم یه سری چیزاش بهتره
اوهوم
راجع به داداشتم کاری نداره بگیر بزنش تا حالش جا بیاد خو
نه خب اولشه , البته یه جورایی حقم با تو هستش هاااااا
بلاگ اسکای نسبت به بلاگفا خلوت تر و تقریبا اکثریت یا تعدا زیادی از وبلاگ نویسها وبلاگهای همدیگه بارها و بارها رفتن و نوشته های همدیگه رو خوندن ولی اینجا بازم خوبه
طول میکشه مخاطب های وبلاگت و دوستاهای خودت رو پیدا کنی
مسلما دوست های صمیمی که پیدا خواهی کردی با هم سن و سال خودت و یه جورایی مثل خودت باشن
وقت کردی یه سری هم بزن وب من
خوبه خب چهار تا دوست داری
عیبی نداشت به فال نیک میگرفتی و یه ساعتی باهاش میرفتی و از روزی بیکاری خوش میگذرونی باهاش
خوبه دیگه از مشکلات شون واست میگن و باهات درد و دل میکنن یعنی باهات صمیمی هستن و حرفاشون رو بهت میگن .

سلام.ممنون که کامنت گذاشتید.بلاگفا با تغییراتش اعصابم رو خرد کرد و وبلاگم از دست رفت.داداشم هم دعا کنید عاقل بشه.
اون چهارتا دوستمم همیشه درد و دلاشونو به من میگن و من سنگ صبورشون هستم.اما اونا سنگ صبور من نیستن.تا باهاشون درددل میکنم بعضی وقتها میپرن وسط حرفم و دیگه یادشون میره من داشتم حرف میزدم.اگر هم گوش کنن درک نمیکنن.بعدا با خوندن مطالب وبم خواهید فهمید شخصیتشون چطوری هست.

mahna شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:46 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام.امسال کنکور داری؟ این دعواها توی سال کنکور معمولا واسه همه پیش میاد.سعی کن سخت نگیری واهمیت ندی

واسه تکمیل پروفایلت هم صفحه مدیریت وبلاگ، بالا سمت چپ، که نام کاربری ت رو نوشته، اگه همون جا کلیک کنی اولین گزینه ویرایش پروفایل هست.برو اونجا

ممنون عزیزم.

تلاش کن که انشالله بهترین رشته ادامه تحصیل بدی. مثل خواهرمی

لطف داری عزیزم. کیک راحته اگر تو خونه فر و همزن دارین بهت میگم بپزی که مامانت حسابی ذوق کنه

ممنون ابجی گلم :-)

سلام.

بنظرمن قالبت رو عوض کن چون خیلی سنگنیه. یکم از خودت بگو جند سالته و ...
پروفایلت رو تکمیل کن

سلام.پروفایلمو نمیدونم چجور تکمیل کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.