من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

خدایا مرسی

سلاااااام.

دو تا خبر خوش

یکی اینکه سعید رو کفش و انگشتر کردن.سعید پسرداییمه و۱۸سالشه.که ان شاالله بعد از سربازیش ازدواج کنن

دوم اینکه زهرا حامله هس.وااااای باورتون میشه حامله هس.زهرا دخترخالمه و هم سن من.۱۴یا۱۵سالگی ازدواج کرد.واااای چه شوکی

آقا کم کم دارم حس میکنم ترشیده شدم.ولی خوبه ترشیده شدن بهونه خوبیه واسه بدبخت و تحقیر نشدن.الان دلم میخواد حرفامو به یکی بگم که اون ذوق کنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 12 تیر 1394 ساعت 14:53 http://pll.blogsky.com

سلام مجدد
آره دیگه اصلا نمیدونم زندگی چیه و مشکلات چیه یا اصلا همسر و مرد زندگی شون چطور ادمیه کلا خوبه یا بد
اینطوری ازدواج کردن مشکلات زیادی رو توی زندگی بوجود میاره
پس درست حدس زدم , موندم شما کجا هستید که اینقدر هنوز زود ازدواج میکنن البته همه جا هست این زود ازدواج کردن در افراد و اشخاصی که عاجق میشن دیده میشه اینقدر زود ازدواج کردن

آره درست میگید.این پسرداییم توی این قضیه حتی ۵دقیقه هم با دختره صحبت نکرده که ببینه به هم میخورن یا نه.
دخترخالم هم همسن منه.یعنی ۱۷سالشه و کاملا وارد زندگی بزرگترا شده مثل وام و قسط و بدهکاری و ...
البته همه ی شهرمون اینطور نیست.اهل استان فارس هستم

mahna جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:31 http://khodamvaman.blogsky.com

احساس ترشیدگی؟ خب اون زود ازدواج کرده، نه اینکه سن تو بالا رفته باشه. تا 35سالگی هنوز وقت داری
نبریک بابت پسردایی محترم.

سلام.مرسی که اومدی مهنا جون.آره درست میگی.ممنون

امین جمعه 12 تیر 1394 ساعت 02:31 http://pll.blogsky.com

سلام
سعید رو کفش و انگشتر کردن یعنی چی , من متوجه نشدم دقیقا یعنی , میخوام حدس بزنم ولی میترسم بگم چی برداشت کردم درست نباشه ضایع بشم خب
یعنی خواستگاری کرده یا دختره رو نشون کردن واسش , چی دقیقا میشه معنیش
اره حق با شماست زود ازدواج کرده و معمولا کسایی که زود ازدواج میکنن زودم بچه دار میشن .
چه خبره اینقدر زود بره خدمت و فوری بیاد زن بگیره , فقط عربها اینطوری زود زن میگیرن , یعنی کسایی دیگه رو هم دیدم ها با همون حقوق ماه اولشون میرن زن میگیرن و زندگی شون رو راه میندازن این همه عجله واسه چیه

سلام.بله یعنی یه دختری رو براش نشون کردن.توی شهر ما سن ازدواج خیلی اومده پایین.نمیدونم درسته یا نه.ولی میدونم اینطوری دختر پسرا خیلی زود وارد مشکلات زندگی میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.