من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

خدایا شکررررررت....

سلام.اگر میدونستین چقدر حالم بد بود و چقدر دلم گرفته بود.ولی دیشب کاملا خوب شدم.باورتون نمیشه حالم خیلی خوب شد.خدایا دوستت دارم.تمام این حال بد و مشکلاتم بخاطر دوری از خدا و اءمه بود.خدایاشکرت که من بی لیاقت رو قبول کردی یه بار دیگه تو مراسم احیا شرکت کنم.

راستی امشب بازهم افطار دعوتیم.فکر کنم این پنجمین بارباشه افطار دعوتیم.فردا شب هم خونه دختر خالم دعوتیم.

این زیاد دعوت شدنا بد نیستا ولی موقعی هس که میخوام برای کنکور درس بخونم...

این وبلاگ هم از این به بعد دیر به دیر بروز میکنم.یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
mahna چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:33 http://khodamvaman.blogsky.com

من سال کنکور از هیچ مهمونی نگذشتم
حتی وقتی جمعه کنکور داشتم یکشنبه رفتم عروسی، دقیقا 5روز قبل کنکور

ههههههه.ایول.چه باحال.منم دوس دارم اینجوری باشم ولی نمیدونم میشه یانه.اخه ماهمه اش مهمونی داریم تو اقوام.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.