من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

عروسی

سلام سلام.

این چند روز که نبودم درگیر عروسی خواهرم بودم.خداروشکر به خیر گذشت و خیلی خوش گذشت.

آتلیه هم رفتم و چند تا عکس گرفتم هم شب حنابندون هم عروسی.

ما پنج شنبه ها مدرسه کلاس ادبیات و ریاضی کنکور واسمون گذاشتن چون حنابندون و عروسی چارشنبه پنج شنبه بود نتونستم برم کلاس.امروز تو واتساپ از فایزه پرسیدم من  پنج شنبه نبودم اقای....... معلم ادبیات چیزی نگفت گفت اقای .... گفته به من بگن اگه جلسه دیگه نیومدم کلاس دیگه هیچوقت نیام.خخخخخ.نمیدونم فایزه داشت شوخی میکرد یا نه اما جالبه آخه تو کلاس فقط منم که به سوالا خوب جواب میدم و داوطلب هستم  و حالا اگر اقای.....اینطوری عصبانی شده به این دلیل بوده.هههههه جالبه و حس خوبیه که تو کلاس از همه فعال ترم و نبودم باعث عصبانیت اقای .... شده.

داشتم از عروسی میگفتم.متاسفانه اصلا تو این چند روز اون حس و شوق و ذوقی که قبلا داشتم رو نداشتم نمیدونم چرا.ابجی سومیم هم رفت خونه بخت و از نظری من ماندم تنهای تنهاااااااا.

دیروز مکالمه رایگان ایرانسلی گیرم اومد زنگیدم به مایده و اون بی دلیل کلی خندید حس کردم داره به من میخنده .وسط حرفامون خواهرم کارم داشت به مایده گفتم بعدا میزنگم اما دیگه نزنگیدم.نمیدونم چرا دیگه نه از نازنین خوشم میاد نه از مایده و نه از زهرا.باید به فکر دوست جدید باشم.وااااای این چن روز کلی از درس خوندن عقب افتادم و باید حسابی واس کنکور بخونم.

در آخر دلم میخواد یه فحش حسابی به نت  بدم.خخخخخخ

نظرات 5 + ارسال نظر
شاد دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 21:03 http://nimeye2vom.blogsky.com

مبارکه . خوشبخت باشن

ممنون ابجی.ان شاالله

پرستش دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 19:31

منم باهات هم عقیدم ازدواج چرته ولی نصفی از دینت رو کامل میکنه اینجوری هم میتونی خیلی چیزا رو بدست اورد پس فکرش باش تا ازش متنفر باشی اینجوری شاید بعد ها ازدواج کردی با شرایط سخت کنار امد ولی وقتی متنفر باشی و ازدواج نکنی حرفایی از خانواده میشنوی که روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنی پس خودتو با چیزای که باید اتفاق بیوفته وفق بده تا اینجوری بتونی بهتر برنامه بریزی و طبق برنامه زندگی میری جلو و اخرشم موفقیت

آره درست میگی ابجی.ممنون که برام وقت میذاری گلم.خدا بهمراهت

پرستش دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 18:56

مبارک باشه انشاالله روزی خودت عزیزم....بیا با من حرف بزن

خدا نکنه.من ازدواج کنم؟؟؟؟خدا نیاره اون روز رو

مونا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 16:15 http://m-not.blogsky.com/

چه خوب که عروسی خواهرت بوده..من ک اصن خواهری ندارم:(
مبارک بااااااشع
ایشالا همیشه به شادی اجی;)

ممنون عزیییزم

mahna شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 16:36 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام
عروسی خواهرت بوده؟ چه خوب تبریک میگم
من که فعلا 1میلیون مکالمه دارم ولی نمی دونم به کی بزنگم

سلام.ممنون.منم همینطور.نمیدونم به کی زنگ بزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.