من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و مامان

سلام.یه مشکلی که خیلی وقته وجود داره اینه که مامان خانوادش رو به ماها که بچه و شوهرشیم ترجیح میده.

از جون و دل برای مامان و خواهرا و برادراش کار میکنه اما برای ما اونطوری نیس.حسودی نمیکنم و بی انصاف هم نیستم مامانم خییییییلی به خانوادش توجه میکنه.مثلا هروقت میره بیرون حتما به حونه مادربزرگم سر میزنه.وقتی خاله هام زنگ میزنن میگن بیا بریم بیرون مامانم از جون و دل قبول میکنه حتی اگه ماها که بچه هاشیم دوست نداشته باشیم.

امروز خاله م زنگ زد گفت فهیمه اون لباسی رو که واسه عروسی ابجی ف پوشیده بود میده دست زهرا؟مامانم بدون اینکه از من بپرسه گفت اره چه اشکالی داره حتما.

من دلم میخواس حداقل مامان از من یه سوالی میکرد.


یه بار به مامانم گفتم زهرا همش مسخرم میکنه هم درس خوندنمو هم وقتی جدی جدی دارم باهاش صحبت میکنم  و این چیزا مامانم گفت خب داره باهات شوخی میکنه.نباید بدت بیاد.بازم دفاع از اونا...

بعضی وقتها مادربزرگم خونه تنهاس و مامانم بدون اینکه ازم بپرسه منو میفرسته پیشش بمونم.مامان بزرگموخیلی دوس دارما اما خونشون وحشتناکه شبا پدرم در میاد تا خواب برم هم از وحشتناکیش هم از گرما.

خاله م هم حس میکنم خیلی من و درس خوندنمو مسخره میکنه.اون منو یه موجود خجالتی و بی سرزبون و بی دست و پا و ساده فرض میکنه ولی بالاخره یه روزی با رفتنم به همشون نشون میدم هیچ وقت اینطوری نبودم


نظرات 6 + ارسال نظر
mahna جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 13:20 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام
فهیمه جون.. یه خواهشی ازت دارم
با جون و دلت واسه اثبات خودت تلاش کن.
چون یه روزی می رسه که میبینی دیگه خیلی دیره...

سلام عزیزم.آره درست میگی.باپیشرفتم خودم رو به همشون ثابت میکنم.مرسی که اومدی

پرستش دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 22:49

سلام عزیزم قربون تو که دلت از منم پاک تره فدات بشم...خوبی اجی جونم

سلام.مرسی عزیزم

parastesh یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 21:48

سلاااام گلم...نمیشه فکر نکنم فهیمه اخه نامردیه

سلام ابجی.اخه فقط خودتو اذیت میکنی.سعی کن فراموششون کنی و فکر کنی اصلا همچین کسی رو نمیشناسی

marjan پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 00:16 http://inja-man.blogsky.com

چی بگم؟؟؟؟؟؟
فقط میگم توکلت به خدا باشه و همه چی و بسپار به خودش...

امیر چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 11:40 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام
میدوارم حل بشه همه چی..البته حتما میشه

سلام.ان شاالله

پرستش سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 19:49

عزیزم به این چیزا فکر نکن بذار هر فکری میکنن بکنن همینا بعدا تو پوزشون میخوره حالا ببین کی گفتم بهت

آره.یه روز به همشون ثابت میکنم من کیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.