من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

دلزده...

سلام.

گفتم یه مدت گوشیمو کنار بذارم تا درس بخونم اما نمیدونم چمه آخه اصلا دست و دلم به درس خوندن نمیره.این روزا حالم خوش نیس.

از همه ی بچه های کلاس بدم میاد.اه اه اه مخصوصا الف

این روزا کارشون شده مسخره کردن من و منم چون با یه روحیه ی گرفته این دو هفته رو دارم سپری میکنم نمیتونم جوابشونو بدم.کوچیکترین لغتی به ذهنم نمیاد واسه جواب دادن بهشون.تنهام این روزا.خیلی تنها

حس میکنم تمام بچه های کلاس دشمنم هستن.دشمن پیشرفت و تفکرم.... باید هرچه سریعتر خانم الف مشاورم رو ببینم.هعییییی امام رضا تو که هروقت می دیدی حالم خیلی داغونه منو دعوت میکردی کاش حالاهم دعوت کنی و بتونم بیام اخه تو مدرسه ها سخته.هعییییی.

بچه ها بخاطر اینکه یکی از معلما خیلی برای درس صدام میکنه اذیتم میکنن.بیشعورای بی جنبه.

توقع داشتم الف محیای من باشه ولی کمترین شباهتی به محیا نداره.

.الان هم میخوام به راضیه پیام بدم بگم مثل بی شعورا هی  نره قضیه خواستگار پارسالم رو همه جا جار بزنه

دیشب خونه مامان بزرگ موندم.صبح هم رفتم کلاس تا کتاب بگیرم و قرار شد توی یه مسابقه شرکت کنم ان شاالله.حالم خیلی بده.کاش یکی بود میتونستم باهاش بحرفم.دوستم و که هروقت باهاش میحرفم و درد و دل میکنم همش هی نصیحتم میکنه و منم خوشم نمیاد.

داداش مرتضی این روزا همش میگه برم پیشش،اما دست خودم که نیس.

من خطاب به داداش مرتضی:دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستی دیدی قلبم رو ندیدی دیدی اشکام رو نخواستی دیدی حتی یه دقیقه نمی مونی بعد رفتن دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن آه دیدی رفتی.

جواب داداش مرتضی:بسه تو داری بااین حرفا در میای بدجوری از پا بسه پاشو بیا اینجا بگذر از این خیال و رویا.

قلبت مثه قلبم شکسته تر شده چشامون تر شده هوا بدتر شده دلم میخواد بگی پیشم میای الان روزای بی من دیگه تموم شده دیگه تموم شده.:-(


نظرات 4 + ارسال نظر
پریا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:59 http://athletic-programmer.blogsky.com/

سلام
بیخیال این حرفها
فقط درستو بخون، امسال سال خیلی مهمیه.
خودتو درگیر این مزخرفات نکن، میخوان دوستت داشته باشن، میخوان دوستت نداشته باشن، چه فرقی به حال تو داره.

سلام.آره درست میگی.این روزا خداروشکر بی خیال شدم.بی خیال هرچی که باعث میشه به هدفم نرسم

mahna پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 19:00 http://khodamvaman.blogsky.com

دقیقا می فهمم چی میگی، چون شرایط منم همینطور بود، ولی به مرور می فهمی چی کار کنی...

هعیییی ایشالا

آیدا دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 20:21 http://heseporteghali.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
کاملا درکت می کنم، منم تو محیط دانشگاه خیلی تنهام. در واقع کسی نیست که باهاش درد و دل کنم.

سلام ابجی.مرسی.آره خیلی بده.خیییلی

توت دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 16:29 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام عزیزم
نگار یک باره رفت... رمزش رو به من و بقیه ی دوستان هم نداده
من خودم نگرانش هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.