من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

تغییر بزرگ...خوابی که دیدم

سلام.خداروشکر روزای خوبیه،حتی اگر خوب نباشه دارم دیدمو نسبت بهش عوض میکنم.حالم خیلی بهتره.خداروشکر

راستییی یه خواب خنده دار دیشب دیدم.خواب دیدم من و مامانمو خواهرم توی یه ماشینی هستیم داشتیم از یه جایی که نمیدونم  کجا بود برمیگشتیم اخه کل خوابمو یادم نیس بعد سوار ماشینه که بودیم یه خانوم رانندمون بود مامانمم جلو نشسته بود من و خواهرمم عقب نشسته بودیم.

خانومه داشت برای مامانم تعریف میکرد خدا روشکر خدا یه شوهر خوب بهم داده،خدا رو شکر محمد علیزاده خیلی خوبه....

من درست حرفاشونو نمیشنیدم چون خواهرم داشت باهام حرف میزد...این خانومه که رانندگی میکرد هم موهاشو رنگ قرمز زده بود و ارایش کرده بود و یه رژلب قرررررمز هم زده بود.بعد فکر کنم ازش پرسیدیم شما همسر محمدعلیزاده هستین اونم گفت آره  و بعد باخواهرم شروع کرد دراین مورد حرف زدن.بعد خواهرم ازش پرسید محمدرفتارش چطوره اونم گفت خوبه و اینا بعد خواهرم پرسید محمد با ارایشت مشکلی نداره؟؟خانومه گفته چرا.محمد خیلی مذهبیه و چادری بودنو دوست داره و بعدباخواهوم به من نگاه کردن و خندیدن چون من چادر سرم بود.

تو حرفاش درباره مذهبی بودن محمد یه کلمه بکار برد که دقیق یادم نیس اما معنی امل می داد.بعد ما پیاده شدیم و اونم یه جای دیگه پیاده شد و دیدم که چادر سرش کرد.تو دلم گفتم اگر اقای علیزاده بتونه رو همسرش تاثیر بذاره خیلی خوبه.خخخخخ

چه خوابی.راستش هرچیزی که روز دیده بودم تو خوابم قاطی شد.مثلا دخترای دانشجویی که سوار اژانس شدن و اینا... و یاد خوابی که از اقا مجید دیده بودم افتادم که تو همین وب نوشتم دقیقا اولین پست وبلاگم.دلم میخواد لو بدم اقا مجید کیه...یه راهنمایی این که الان تو یکی از فیلما بازی میکنه...ببینم میتونید حدس بزنید.


میخوام از این به بعد دربرابر زخم زبونها و ناراحتی های خودم پوست کلفت باشم.یه جورایی میشه گفت بی خیالی،بی خیال باشم تا بعد به این دردا عادت کنم.

دارم روزامو مفید پیش می برم،کاملا مفید که نه،حداقل مفیدتر از قبل.

مثلا هرروز ۱۰تا کلمه انگلیسی جدید میخونم و یادش میگیرم،تفسیر قرآن هرروز یکمی میخونم،منتظر هستم تا یه زندگینامه درست و معتبر از اماما هم گیرم بیاد تا امامام رو بهتر بشناسم،یه جورایی شاید بشه گفت این تغییرات از برکت سخنرانی های استاد راعفی پور هس،خدا خیرش بده و حفظش کنه.

دلم میخواد سال دیگه بتونم اربعین پیاده برم کربلا...تابستون برم مشهد زیارت امام رضا ع و نفیسه رو هم از نزدیک ببینم...

دیشب رفتم عزاداری امام حسین.خیلی حالم خوب شد

الحمدلله رب العالمین خدایا شکرت.التماس دعای فرج

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 4 + ارسال نظر
mahna چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 13:19 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام
ان شاالله نصیبت شه بری کربلا، من که تاحالا 3بار موقعیتش بود اما سعادت نداشتم، تابستون امسال دقیقا 1ماه قبلش رفتنم منتفی شد

سلام ابجی.ان شاالله با هم دیگه :-).
ان شاالله نصیب تو هم میشه ابجی از اقا بخواه

آیدا دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:01 http://heseporteghali.blogsky.com

سلام خواهر کوچولو. خوبی؟
خدا رو شکر که حالت بهتره. ایشالا که بهترم میشی.
چه خواب بامزه ای.
آقا مجید کیه؟ بازیگره؟ مجید واشقانی نیست؟
دقیقا. بعضی وقتا آدم باید خودشو بزنه به بی خیالی.
ایشالا که به آرزوت میرسی و میری کربلا.
التماس دعا.

سلام آبجی جان.مرسی.فدات.ان شاالله حال تو هم همیشه خوب باشه.ههههه آره.موندم زن نداشته ی محمد علیزاده از کجا اومد تو خوابم؟؟؟اینم بگم من تو دیدن خوابای مسخره استادما.
درمورد اقا مجید هم چی بگم والا.خب راهنمایی ضایع من این بود که گفتم درحال حاضر داره فیلم بازی میکنه و فکر کنم هیچ مجید دیگه ای درحال حاضر فیلمش درحال پخش نیس.خخخخخ
ان شاالله ان شاالله انقدر دلم میخواد برم کربلا
محتاجیم به دعا گلم

parastesh دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:50 http://khoda15.blogsky.com/

سلام مجدد فهیمه جان ...حسابی خوشحالم که همچی خوب پیش میره ...انشاالله همیشه اینجوری باشه ....

سلام.فدات عزیزم.ممنون.ان شاالله
ان شاالله که حال تو هم همیشه خوب باشه

parastesh دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 13:46 http://khoda15.blogsky.com/

سلام عشقم...خوبی فهیمه خوش میگذره

سلام گلم.مرسی عزیزم.تو خوبی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.