من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

5.

سلام.

این روزا خیلی ها مشغول ثبت نام کردن واسه کنکورن.من هم فقط کدش رو گرفتم.یه سری اطلاعات میخواد که باید از دفتر مدرسمون بگیرم.

دفترمدرسه فقط به کسایی اطلاعات میده که بالای۲۰۰شهریه داده باشن.من فقط۱۰۰تومن دادم.اینم با کلی التماس.دیروز به مامانم گفتم ۵۰تومن بده گفت باشه برای چی گفتم شهریه گفت نمیخواد.من باخانم بوووق صحبت کردم که نمیتونیم و اینا.

من از این که دیگران بهمون به چشم فقیر نگاه کنن بدم میاد.هرررررچی با مامانم التماس کردم گفت نه من باخانم بوووق صحبت کردم و اینا.قبل از اینکه به مامانم بگم برای مدرسه میخوام میخواس پولو بهم بده.اما اسم شهریه که اومد قبول نکرد.

نمیدونم چرا مامانم اصلا حاضر نیس برای علم و تحصیل پول بده.حالا اگه گفته بودم پولو برای مانتو میخوام بهم میداد.

ن. خواهرم هم برام تعریف کرد مدرسه نمونه که بوده مامان شهریه اش رو که چن هزار تومن بوده میده و برای س. داداشم با پول النگوهاش دوچرخه میخره.هروقت خواهرم اعتراض میکرده میگفتن ما پول مدرستو دادیم.اما برای دوچرخه داداشم به راحتی و بدون منت پول دادن.

مثلا برای ازمون سنجش که ازشون پول گرفتم یه جوری مامامم رفتار میکنه که واقعا اذیت میشم که چرا ازش پول گرفتم.

وااااااییی نمیدونم چیکار کنم.اه.دوس ندارم به خانم بووووق بگم پول نداریم.خدایا.

راستی از الان باید به فکر شهریه دانشگامم باشم.امیدوارم دانشگاهی که میخوام برم پول خوابگاشو اینا زیاد نباشه.برای پول دانشگاهم باید حتی الامکان از پول خودم استفاده کنم.اگر تهران قبول شدم که چه بهتر.بعدازیکی دوترم به یکی از شوهر خواهرام میگم یه کار نیمه وقت برام جور کنه.تا بتونم خرج تحصیلمو دربیارم و به مامان و بابا فشار نیارم.هعععععییییی روزگار.

راستی یکی بیاد منو دعوا کنه که چرا مثل ادم درس نمیخونم.از احوالاتم خسته شدم

نظرات 8 + ارسال نظر
پرستش شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 13:30 http://khoda15.blogsky.com/

سلآم ابجی جونم:)
خوبی یآ نه مثل من داغونی:+
منم همین شرایط دردناک رو دارم خواهر من ...ناراحت نباش ...پریا هم پرو خالی میشه ...تنت سالم ...پولم گیر میاد

سلام ابجی عزیزم.خوبی؟
منم داغون.ممنون گلم

هاتف جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 13:16 http://hatef92.ir

کلا تو نظرات منم ...
حضورتون کم رنگ شده .. تشریف بیارید سمت های ما

هاتف چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 19:46 http://hatef92.ir

ممنون بابت نظر مفصل .. تشکرات ..
خب کنکور هم مهمه وباید حواستون بهش هم باشه ..
کتاب خوندن رو شروع کردم ..
با قراردادن لوگو ها ازش حمایت کنید و اگر دوست دارید اسمتون رو در لیست اعضا وارد کنم که کتاب رو می خوانید ..
قسمت کتاب خوان وبلاگ من رو یک چک کنید .. تشکر

هاتف سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 20:21 http://hatef92.ir

اولا برای شما آرزوی موفقیت می کنم . وب رو دیدم و خیلی جالب بود ولی کمی ضعیف بود و ایده اش ایده سختی هست و احتمال شکستش و دیده نشدنش هم خب هست .
متن ها رو خوندم . در پست اول احساس کردم یکی به نعل زدید یکی به میخ.. بلاخره مومن باید شوخ باشه یا نه ..
اگر خوب و قوی نوشته بشه و تحریر بشه و وب قوی هم کار کنه و ایده پردازی توش خوب باشه میشه کارهایی کرد .
اما متاسفانه گوش جوانان ما پر شده و نمی توان با یک وبلاگ عادی دوباره این کار را انجام داد .
پیشنهاد من این است که تغییرات روش بدید .و قوی ترش کنید .. ایده خوبه .. ولی خیلی باید روش کار کنید ..
قالب هم موضوعیتی با وب نداره متاسفانه ...

آیدا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 20:17

سلام عزیزم. خوبی؟
ایشالا که دانشگاه دولتی قبول بشی، چون دانشگاه آزاد یا غیر انتفاعی هزینه هاشون سرسام آوره و به بهونه های مختلف پول می گیرن، تازه دانشگاه دولتی سطحشم بالاتره. اگه تلاش کنی، مطمئن باش قبول میشی.

هاتف جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 19:52 http://hatef92.ir

ممنونم از اینکه روی وب من نظر گذاشتید ..
بله خوشحال می شوم اگر آدرس بهم بدید ..
لینک هم می شوید .. تشکر می کنم .

سحر خانمممممممم جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 17:17 http://maloosak.69.mu

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
96185

مهدی جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 11:05 http://medadtrash.ir

i hope good luck

thanks

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.