من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

9.

سلام دوستان.میلاد حضرت علی ع و روز پدر رو به همه تبریک میگم.

دیشب مهریه برون پسرداییم بود که البته همونجا یه صیغه هم خوندن.اگر پیگیر وبم بوده باشید پارسال درمورد نشون کردن دختره یه پست گذاشتم.

دیشب پسرداییم بیش از حد شبیه اون یکی داییم که شهیده شده بود خیلی...

واقعا الان در سرگردانی مطلق به سر می برم.نمیدونم چیکار کنم.دوستان واقعا ببخشید دیر به وبهاتون سرمیزنم.

خیلی حرفها برای گفتن داشتما ولی خیلیش یادم رفته

آها یادم اومد...چند شب پیش نفیسه دوست مجازیم از حرم زنگ زد و گوشیو رو به ضریح گرفت تا با آقا دردودل کنم.خیلی خوشحال شدم.

دوروز پیش توی اینستام یه دختر کامنت گذاشته بود زیر یکی از پستهام و منم بهش جواب دادم و اون قاطی کرد!

شروع کرد حرفای بی ربط زدن درمورد مذهبی ها...منم با ارومی جوابشو دادم و اون دیگه چیزی نگفت..

تو پیج همین دختره بود که بصورت کاملا اتفاقی کامنت هایی از ع. دیدم که با دختره حرفیده بودن و انگار باهم سر و سری داشتن.

تو پست شماره ۳نوشتم از سر بدبختی و تنهاییم یکم به ع. علاقمند شدم  و فقط خدا از وجود این علاقه ی ضعیف باخبره.ولی بادیدن کامنتهاش مهرش داره از دلم بیرون میره خداروشکر...

دیروزیکی از دوستای قدیمیم زنگ زد و کلی باهم حرف زدیم و اون گفت واس کنکور نمیخونه.خیلی خوشحال شدم بهم زنگید

یه سوال :عاغا این کار درستیه که من به یه چیزی علاقه داشته باشم و ملت هی بدیشو تو سرم بکوبن؟عاغا من به جوجه بسیار علاقمند میباشم و ۶تاداشتیم که سه تاشو گربه برد از جمله جوجه ی زرد عزیزم رو.الان سه تاشو با چنگ و دندون نگه داشتم.مامانم هی هردفعه میگه اینا چیه نگه داشتی و کثیفن و فلان و اینا


نظرات 5 + ارسال نظر
Parastesh جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 13:51

عزیزمممممممم دلمممم برات تنگ شده عزیزم

قربونت برم منم همینطور گلم

راحله دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:51 http://banoiranii.blogsky.com/

سلام آبجی مهربونم
شرمنددددددددددددددددده :( :(نت نداشتم
خوبم ممنون شما خوبی؟

سلام ابجی گلم.خوبی عزیزم؟؟دشمنت شرمنده.فدات

هاتف شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 18:16 http://hatef92.ir

ببخشید به نظرتان دیر پاسخ دادم

هاتف پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:59

سلام.حال شما
اگر کنی رو وبم نگاه میکردید قسمت شبکه اجتماعی هست
من از ساعت 3 به وقت ایراان
انلاینم تا چهار و نیم میتونید پیام بدید
بعدش از ساعت ده شب به بعد به وقت ایران هستم

farzad پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 12:14 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من
وب جالبی دارید
به منم سر بزنید خوشحال میشم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.