من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

13.

امروز رفتم نمره های امتحان نهاییمو دیدم.خداروشکر

سه تاش ۲۰بود و زبان فارسی۱۸/۷۵.بعدم رفتم کلاس عربی.

راستی مامانم شیرازه بخاطر عمل کیست خواهرم.

یکی دوروزه که اونجاس و هنوز معلوم نیس کی خواهرم عمل بشه آخه خون تصفیه شده گیرش نیومده.

بابامم رفت شیراز دکتر.دکتره به بابام گفته باید سمعک استفاده کنی که قیمتش میشه۴میلیون!!!

این روزا که مامان نیس خواهرم ف. اومده پیشمون.

دیشب داشت سحری درست میکردومن فهمیدم کلی از سختگیریهایی که برای من هس برای اون نبوده چون رقیبی مثل زهرا نداشته.

دیشب ف. رفت و من بقیه ی غذا رو درست کردم خداروشکرخوب شد.بعدشم اشپزخونه رومرتب کردم.

واسه ابجیم دعا کنید...التماس دعا.یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:49

نمره هات که خدا رو شکر خوبن. ایشالا کنکورتم عالی بدی.
امیدوارم حال خواهرت بهت بشه. واست آرزوی سلامتی می کنم.

ممنون گلم.ان شاالله.
واسه ی خواهرم دعا کن.
قربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.