من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

17.

شهادت امام علی ع رو به همه مسلمانان تسلیت میگم.

دیشب افطار خونه ابجی ف. بودیم.

بعد که اومدیم خونه ابجی نجمه حالش بد میشه و با اورژانس می برنش بیمارستان.ما سحر خبردار شدیم و مامانم بعد از نماز صبح رفت بیمارستان پیشش.

نجمه نفسش گرفته بود و دکتر گفته بود اگر پنج دقیقه دیرتر می رسید.....

امروز ساعت سه عصر رفتیم ملاقاتش.

نجمه تو ریه هاش اب بوده و عفونت کرده بوده.

هعییییی خدا چی بگم؟؟؟؟؟خدایا نجمه رو شفا بده به حق این ماه عزیز.الهی آمین

التماس دعااااااا خیییییلی زیاااااد

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 17:14 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

سلام ابجی جونم
مرسی که اومدی
نظر دهی هر پست رو هم فعال کردم
کلی دعا کردم واسه خودت و ابجیت
امیدوارم حالشون هرچه زودتر خوب خوب بشه

فقط میشه زود به زود بیای
یا اگه تلگرام داری ایدیت رو بده
من دلم واقعا تنگ میشه برات

ان شالله هرجا که هستی خوب و خوش و موفق باشی

سلام عزیزم.خوبی؟
خواهش گلم.
مرسی,که فعالش کردی.
ممنون واقعا.ان شاالله.
ابجی ببخشید واقعا چون کنکور دارم جز وبلاگ هیچی ندارم ان شاالله کنکور بدم جبران میکنم.قربون دلت برم.
ممنون عزیز دلم

آیدا دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 15:05

فهیمه خیلی التماس دعا دارم ازت. ایشالا به حق این شب های عزیز خواهرت خوب خوب بشه.

محتاجیم به دعا.
ممنون عزیزم ان شاالله

بانوی بهار دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 00:48 http://khaterateman95.blogsky.com

نظرم ثبت شد ینی؟

آره گلم

بانوی بهار دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 00:47 http://khaterateman95.blogsky.com

ای وای؛خداروشکر بخیر گذشته؛(
امیدوارم هر چی زودتر حالش خوب بشه؛)

اره واقعا خداروشکر.
ممنون گلم ان شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.