من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

18.

سلاااام به ابجیای گلم.خوبین؟نماز روزه هاتون قبول.

راستش دوروز نت نداشتم.دوشب پیش هم تا سحر پیش خواهرم تو بیمارستان موندم.

دیشب هم غذا برا سحری خریدم و رفتم پیش خواهرم بیمارستان.تا ساعت۹صبح موندم.

تجربه جالبی بود برام اخه تاحالاتوبیمارستان نمونده بودم.

باتجربه دیشبم به چندتا نکته پی بردم یکی اینکه من برخلاف نظر همه اصلا غیر اجتماعی نیستم اگر بودم دیشب باید معذب می بودم درحالیکه اینطور نبود ودلم میخواست باهمراهای بقیه بیمارا صحبت کنم و ارتباط برقرار کنم.دوم این که یه خرده دست و پاچلفتیم ینی در بعضی مواقع خنگول بازی درمیارم خخخخ.نمیدونم چطور درستش کنم.

راستییییی خواهرم یه قرص میخواست که تو شهرمون گیر نمیومد که شیراز و کرمانشاه و تهران و تبریز و بندر دنبالش گشتیم تا پیدا شد.قرص کمیابی نبود اما دیگه استفاده نمیشد.قرص افزایش رشد مو بود که یکی از عوارضش افت فشار خون بود که خواهرم خورد و خداروشکر فشارش پایین اومد و مرخصش کردن.یعنی هیچ قرص فشاری روش تاثیر نداشت که دست به دامن این قرص شدیم.

خب من برم دیگه.التماس دعا.

یاعلی

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 01:56 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

سلام گلم
ان شالله که موفق باشی تو امتحان کنکورت
خیلی واست دعا کردم
پیروز باشی

سلام ابجی گلم.مررررسی عزیزم.ممنوووون

پرستش یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 14:18

سلاممممم فهیمه خودم خوبی عشقم :)
چیکار میکونی با کنکور
کلی دعات کردم عزیزمممممم ،خواهرت بهتره ایشاالله بحق چهارده معصوم و هفتادو دوتن خوب خوب میشه :)
خب خودت خوبی عزیزم ^_^
وای پاک یام رفته بود عیدت مبارک عزیزم :)
راستی کجایییی کم پیداییی؟!
فهیمه جیگری اینستا نداری اجی خوشگلم:)

سلاااام گلم خوبی؟
قربونت.اره خداروشکر بهتره.ممنون گلم.
چرا اینستا دارم عزیزم.میام ادرسشو میگم

سارا چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 11:23 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

سلام ابجی جونم
عیدت مبارک
ان شالله که عید خوب و خوشی داشته باشی

سلام ابجی جونم.مرسی.
قربونت

سارا جمعه 11 تیر 1395 ساعت 20:09 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

اره عزیزم کتاب خیلی خوبیه به نظرم

نه عذر خواهی نکرده بودم

اها پس حتما میخونمش.
کاش بعدا معذرت خواهی می کردی

سارا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 23:01 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

سلام
ان شالله که موفق باشی تو کنکورت
خیلیییییی دعا میکنم

پ.ن

ان شالله حال ابجیت هرچه زودتر خوب شه ابجی نازنینم

سلام.ممنون عزیز دلم.مررررسی

بانوی بهار پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 00:13 http://khaterateman95.blogsky.com

چه جالب؛))قرص افزایش رشد مو بخوری تا فشارت بیاد پایین؛))
سلاام به ابجیه نازم؛)عزاداریهات قبول باشه ایشالا؛)

سلام ابجی گلم.هههه اره واسه خودمونم جالب بود....
قربونت

آیدا چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 22:52

سلام فهیمه جونم. حالت خوبه؟ نماز و روزه هات قبول.
به حق این ماه عزیز، ایشالا خواهرت بهتر بشه.

سلام ابجی جون.مرسی گلم.همچنین.
ممنون ان شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.