من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

21.

سلام دوستان.

ان شاالله فردا میخوام برم مشهد دعاتون کنم.

تو این یه هفته کلی کار مفید کردم.یکی اینکه کلاس اشپزی ثبت نام کردم هفته ای یه جلسه.هر جلسه سه ساعت.

کلی غذا یاد گرفتم و دیروز ته چین درست کردم مامانم کلی کیف کرد.

خلاصه کلی غذابلدشدم که بعدمشهدواسشون درست میکنم.

چهارشنبه هفته قبلی با خواهرم نجمه رفتیم شیراز دکتر زنان.

بااین که برای تفریح نرفته بودیم اما کلی خوش گذشت و خندیدیم.

برگشتنه با نجمه درمورد خونوادمون خیلی حرف زدیم.این که محبتاش مادیه و خونواده مامانش رو کلا بیشتر از ما دوست داره...همچنین پی بردم رفتارای مامان با من بخاطر این نیس که اجتماعی نیستم بلکه بخاطر رفتارای خود مامانه.

یه روز هم رفتیم کوه شب هم موندیم کمک پدر بزرگم بادام پوست کندیم.


نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 23:26

کلاس آشپزی خیلی لذت بخشه. نرفتم، ولی فکر کنم همین طور باشه.

درسته :-)

آیدا جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 23:25

وای چرا من این قدر دیر اومدم اینجا. لابد الآن دیگه از مشهد برگشتی. التماس دعا داشتم.

نه عزیز دلم همه رو دعا کردم.نگران نباش

بانوی بهار سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:59 http://khaterateman95.blogsky.com

سلاام آبجی جان؛)
وای چقدر خوش گذروندی تو؛)همیشه از همین خوشی ها زیاد باشه برات؛)

وای مشهد؟تو نمی دونی من دلم چجوری پر می کشه نمی دونی که؛فراموش نکن که خیلی محتاجیم به دعا؛)

سلام گلم.ممنون ابجی :-)
قربونت برم ان شاالله تو هم طلبیده میشی.محتاجیم به دعا.همه رو دعا کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.