من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

22.

سلام دوستان.خوبین

اول بگم که رتبه کنکورم اومد و خداروشکر سه رقمی شدم.

این روزا هم درگیر انتخاب رشته ام...

هفته ی قبل از مشهد برگشتم.جاتون سبز.ولی خیییییلی شلوغ بود.

سه روز مشهد بودیم.حرم می رفتیم.موجای خروشان رفتیم.رفتیم با لباسای محلی عکس گرفتیم و کلی خندیدیم.من و سه تا از دوستام بودیم.

یکی ازهمکلاسیام هم اومده بود مشهد تو حرم همدیگرو پیداکردیم.شب اومد مسافرخونه ی ما.کلی خندیدیم

اول کار سر بد بودن مسافرخونه کلی نازنین با مسوول کاروان دعوا کرد.

ولی یه اتاق خوب گیرمون اومد.

کوچه ی مسافرخونمون خیییلی ترسناک بود.یکم تاریک بود و مسافرخونه زیاد بود.اما پر از مردای سیگاری و معتاد بود.

شب اول به یکی از خدمه های هتل گفتیم بیاد سرکوچه تا هتل همراهیمون کنه.

نازنین بهش زنگ زد و اومد.دیگه شماره نازنین رو پیداکرده بود و شب بعد براش پیام عاشقانه فرستاده بود و مزاحمش میشد.

شب بعد به یکی از مغازه دارا که یکم مسن بود گفتیم وایسه برامون تا برسیم به مسافرخونه.

اتوبوسی که باهاش رفتیم و اومدیم داغون بود.کمرم و زانوم خرد شد.

برگشتنه خیلی سختم بود.چون یه روز و نیم طول کشید چون قدمگاه و تهران و قم و جمکران هم هرکدوم یکی دوساعت وایساد.

یه سری قرص داشتم که بخاطر خوردنشون اعصابم ضعیف شده بود و رفتار زهرا و نازنین خیلی رو اعصابم بود.تنها یادداشتی که تو سفرنوشتم:

روز۱۷مردادسال۹۵.الان ساعت۸:۲۰هس.ماحرم امام خمینی هستیم.بانازنین و زهرا.زهراخیلی غرمیزنه ونازنینم که بایدحرف حرف خودش باشه بعضی رفتاراش عصبیم میکنه شایداینکه زیادی یکنواخته.شایدم من زیادی اعصابم خرده.احتمالا تاثیرقرصایی هس که میخورم.قرآن خوندیم.قراره تا ساعت۹اینجاباشیم.راستی مشکل رودویم هم حل شد

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 00:05

منم دوباره بهت تبریک میگم خواهری

پ.ن
دلم حرم میخواد و یه دل سیر گریه
التماس دعای خیییلییییی زیاد

مرررسی گلم.
فدات
ان شاالله می طلبه

بانوی بهار پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 22:11 http://khaterateman95.blogsky.com

چرا انقدر کم نویسی خواهر؟؛))

ببخشید اجی نت ندارم

بانوی بهار یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:20 http://khaterateman95.blogsky.com

سلام؛)خوش برگشتی؛))
ای جونم^ـ^چقدر خوب رتبه به این خوبی اوردی؛)عالیه؛))

ایشالا همیشه بهترین ها برات رقم بخوره؛*

سلام گلم.خوبی.ممنون عزیزم

آیدا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 01:55

سلام عزیزم. زیارتت قبول.
تبریک به خاطر رتبه ات. ایشالا هر شهر و هر رشته ای که دوست داری قبول بشی.

سلام گلم.ممنون.
ان شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.