من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

25.

سلام ابجیای عزیز.

از سه شنبه اومدم شهرمون و ان شاالله فرداصبح زود میرم شیراز.

راستی یادم رفت باید تو پستای قبلی میگفتم که من دانشگاه فرهنگیان شیراز قبول شدم رشته دبیری عربی :-)

ده روز اول که تو خوابگاه بودم اصلا سختم نبود و برای تاسوعاوعاشورا اومدم.

اما این دوهفته خیلی بهم سخت گذشت از دست بعضی هم اتاقیای نفهمم...یعنی ثانیه شماری میکردم برگردم شهرمون.از سه شنبه تاامشب خداروشکر خوش گذشت و با خواهرم خوش گذروندیم.

توی خوابگاه وقت آزاد زیاد دارم و حوصلم زیاد سر میره...

یه شب که هم اتاقیام بخاطر وزنم خیلی مسخره ام کردن خیلی ناراحت شدم و پروفایل واتساپمو یه عکس گذاشتم که نوشته بود بین شوخی و مسخره کردن یه مرز باریکی وجود داره به اسم شعور!   یکی از هم اتاقیا پروفایلمو خونده  بود و گفت منظورت ماییم؟ بعدهم هرسه تاشون معذرت خواهی کردن...

پست قبلی رو که گذاشتم شبی بود که جلوی هم اتاقیام داشتم قرصامو میخوردم که گیر دادن این قرصها برای چیه و مثل دیوونه ها میخواستن اسم قرصمو تو اینترنت سرچ کنن ببینن برای چی میخورم این قرصارو!

منم مجبور شدم بیماری های زنانه ام رو براشون توضیح بدم ولی از کارشون حالم به هم خورد...اصلا آدمی نیستم که کسی رو زود ببخشم....

.

دیشب با مامان و خواهرم رفتیم کافی شاپ و بعدش باخواهرم رفتیم سینما فیلم لانتوری رو دیدیم.خییییلی عالی بود بنظرم و موضوعات مختلفی رو نشون میداد که بنظرم عالی بود.حتما ببینیدش.

راستی من عاشق شهید چمرانم.و بخاطر همین همیشه دوست داشتم فیلم چ رو ببینم بااینکه دفعات زیادی از تلوزیون پخش شد ولی هیچ موقع نتونستم ببینمش.امشب ان شاالله میخوام از سایت اپارات ببینم فیلم رو...

تا پست بعدی خدانگهدار :-)

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 7 آبان 1395 ساعت 20:51 http://khaterateman95.blogsky.com

سلــــــــــ ـام:)
وای اینا دیگه کین آخه چقدر فضول؟؟؟؟؟
آجی خب نمیشد خودت پهلوی خودت قرصاتو بخوری نبینن
کلا معلومه نرمال نیستن
آه کاش ار ترمای بعد هم اتاقی بهتری گیرت بیاد:)
و اینکه خوبه در کنار خونوادت خوش گذروندی

اخه حواسم نبود نشستم کنارشون قرصام رو خوردم...
امیدوارم ترم بعد هم اتاقیام خوب باشن واقعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.