من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

27.

روزای عجیب و غریب....توشون گم شدم

امروز رفتم حوزه دانشجویی.خییییلی عالی بود خییلی.

حس میکنم اینطوری دیدم خیلی باز تر میشه.

مغصل دست چپم به طرز عجیبی درد میکنه...نمیدونم بخاطر چیه شبا دردش بدتر میشه.چون تخت پایین ندارم رو زمین میخوابم تو خوابگاه.و فقط یه ملافه می اندازم زیر پام...تا چند روز پیش که کمد هم نداشتم...

جدیدا دارم به اجاره کردن یه سوییت جمع و جور برا خودم فکر میکنم...اگر حقوقمون رو بدن و مشکل تختم هم حل نشه خونه گرفتن بهترین راهه .حداقلش اینه که رفتارای مسخره دیگه آزارم نمیده...

دلم میخواد یه کلاس فن بیان شرکت کنم،کاش بتونم...

کاش یکی بود باهاش راحت حرف میزدم...راحت درددل میکردم....دلم تنگه امام رضاس،آقا جان باز هم بطلب.

راستی تو دوهفته ای که امتحانای پایانترم داشتم ۴ تا خواستگار برام پیدا شد خخخخ جالبه.به همشون جواب رد دادم...

من بتونم زندگی خودمو جمع و جور کنم هنر کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
deniz پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 01:27 http://blacklife20.blogfa.com

سلام ممنون عزیزم . آره حرفامو می نویسم تو وبلاگم چون جز وبلاگ جایی واسه خالی کردن حرفام ندارم.

deniz یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:25 http://blacklife20.blogfa.com

سلام مرسی از همدردیت ، اما زندگی من هیچ خوبی ای نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.