من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

28.

اوهو اوهو

گلودرد و دل درد و...دل پیچه و....

یعنی به زور زنده ام خخخخخخ.

مااین ترم تربیت بدنی۲داریم که از شانس بدم فقط میشه والیبال که توش هیچ هنر و سررشته ای ندارم جز دنبال کردن والیبال های تیم ملی...‌

اما این هفته خداروشکر بهتر از قبل بود...

رفتارای هم اتاقیا ازارم میده،میدونی چرا؟چون که بدم میاد کسی هی بهم گیر بده و اینکه کل زندگیم تحت نظر باشه...

نشد یه بار عصر بخوابم و مریم هی نگه خیلی خوابیدی یا بهم تیکه نندازه...بهاره هم که دیگه نور علی نور،خیلی رو مخه،فروزان که منبع استرس دادنه.

فروزان و مریم دو تا خرخونای کلاسن که تو اتاق ما هستن و واقعا مثل بچه مدرسه ای ها هستن...هرروزدرس هرروز استرس...

پول خوابگاه و غذا و کوفت و زهرمار ماهی۳۰۰تومن ازمون کم میشه و این خیلی زیاده،خواهرم بهم گفت بادوستات اتاق اجاره کن هزینه کمتر پات میفته....اما باید بهش میگفتم یکی از دلایلی که دوس دارم اتاق بگیرم اینه که از دست این هم اتاقیا راحت بشم

نمیدونم روزی شجاعت اینو پیدا میکنم که خودم تنها اتاق بگیرم یا نه...امیدوارم نازنین شیراز دانشگاه قبول شه و بیاد اینجا باهم اتاق بگیریم...امیدوارم

مردم این هفته...فکرکنم تا وقتی برگردم خونه ۳-۴کیلو کم کرده باشم