من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

سلام.قصد دارم این وبلاگو فردا حذف کنم.خوبی بدی دیدید حلال کنید.ابجی مونا و ابجی مهنا به وبتون سرمیزنم.خدافظ

دختر که باشی

#emam_khamenei_love 

دختر که باشی....همیشه یه سری حسرت ها میمونه به دلت

همیشه حسرت شهادت میمونه به دلت

دختر که باشی حسرت اینکه پیاده اربعین بری کربلا میمونه به دلت چون همه میگن دختری به صلاحت نیست بری

دختر که باشی فقط باید پشت سر جنازه ی شهدای مدافع حرم بدویی و فقط بتونی اشک بریزی

دختر که باشی حسرت اینکه توی روضه امام حسین با صدای بلند گریه کنی و عقده هاتو وا کنی میمونه به دلت.

دختر که باشی حسرت یه شب پای پیاده،تنها،حرم امام رضا رفتن میمونه به دلت

حسرته تنها جلوی حرم نشستن و اشک ریختن 

دختر که باشی سهم تو از دفاع از حرم امامات و حضرت زینب فقط نگاه کردن

دختر که باشی باید با حسرت به سربند(کلنا عباسک یا زینب)نگاه کنی...

بعضی وقتا دختر بودن حسرت داره.....

حسرت ....

یه حس

امروز یه حس عجیبی دارم.نمیدونم چیه شبیه حسیه     که از روزای دور می مونه یادگار.....خخخخ یه لحظه بایه تیکه از شعرای مرتضی قاطی شد...

دوتا کشف جالب ،اینکه دیگه با نازنین هم نمیتونم راحت باشم و اینکه همه ی مردم جز تعداد انگشت شماری همیشه حق رو به دیگران میدن،نه من.اوووووه خدا بخیر کنه.

اگه موافق باشید پست بعدی چند تا از نقاشیامو بذارم.

نیست...

در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست

می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست


می نشینی روبرویم،خستگی در می کنی

چای می ریزم برایت،توی فنجانی که نیست


بازمی خندی ومی پرسی که حالت بهتر است؟!

باز می خندم که خیلی،گرچه می دانی که نیست


شعر می خوانم برایت،واژه ها گل می کنند

یاس و مریم می گذارم،توی گلدانی که نیست


چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی

دستهایم را بگیری،بین دستانی که نیست..؟!

.

 وقت رفتن می شود،با بغض می گویم نرو...

پشت پایت اشک می ریزم،در ایوانی که نیست

.

می روی و خانه لبریز از نبودت می شود

باز تنها می شوم،با یاد مهمانی که نیست.

.

بعد تو این کار هر روز من است

باور این که نباشی،کار آسانی که نیست...!!

خداجونم سلام.ممنون که انقدر بهم لطف داری.دیشب هم مراسم احیا عالی بود

راستی میدونی چیه این روزا مشکل من درس خوندن واسه کنکور هس.اگر قرار باشه تلوزیون روشن باشه دیگه جایی برای درس خوندن من باقی نمیمونه.باید همش برم کتابخونه.چقدر خوبه تو هستی خداجونم.اگرکنارم نبودی می مردم.نگران منی به تو قرصه دلم تو کنار منی نمیترسه دلم،میخوام این جمله رو یه جایی بنویسم یا حک کنم تا همیشه ببینمش و یادم باشه به یادمی و منو میبینی.

راستی دیروز دو تاازکتابهای استاد یاکیده رو گیر اوردم.بانو و اخرین کولی سایه فروش.کولی پیراهن تنگ خواب بلند

خدایا کمکم کن امروز بتونم درس بخونم.راستی باید گوشیمم بدم به مامانم.

خدایا مرسی که هستی و حواست به من هس

دوستت دارم.

راستی دوستان بیاین برای شب قدر فقط یه درخواست از خدا داشته باشیم اونم ظهور اقا امام زمان عج.یه عمره ایشون واسه همه ی ما دعا میکنن حالا یه شب همه ی ما واسه ایشون دعا کنیم.

التماس دعای فرج.یاعلی