من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

23.

سلااااااااااااااام به دوستان عزیز

ببخشیدبابت تاخیرم

برای مصاحبه دانشگاه امام صادق رفته بودم تهران.رفت و برگشت و اینا دوروز طول کشید.مصاحبه هم خوب بود کلا

واااای حالا بایدبرای مصاحبه دبیری برم شیراز.کلی دردسر داره.برام دعا کنید.

راستی نتمون قطع شده.الان کافی نتم برای گرفتن فرم مصاحبه.

دعا بنمایید هرچی صلاحمه پیش بیاد

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 19:44

کجایی آجی؟

شرمنده نت ندارم و همش درگیر کارای دانشگاهم

سارا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 00:04

سلام ابجی جون

ان شالله که هرچه به صلاحت هست همون بشه
موفق باشی الهی

سلام گلم.
ممنون.
ان شاالله

آیدا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 14:28

سلام. موفق باشی خواهر گلم. ان شاء الله که هر چی علاقه داری و به مصلحتته قبول بشی.
فقط در مورد دانشگاه امام صادق اطلاع داری؟ یعنی میدونی شرایط و فضای خاصی داره و شرایطش روتین و مثل بقیه ی دانشگاه ها نیست؟

سلام.ممنون گلم.
اره تحقیق کردم.
احتمالا دبیری میرم

بانوی بهار سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 20:46 http://khaterateman95.blogsky.com

سلاام؛)
ایشالا همه چیز خوب پیش بره ناز دختر؛)؛)

سلام.
ممنون گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.