من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

14.

یادمه پارسال تقریبا همین موقع ها بود دوتا خبر تو این وب گذاشتم:یکی اینکه دخترخالم زهراکه هم سنمه حامله هس 

و یکی دیگه اینکه برای پسرداییم که یه سال از خودم بزرگ تره یه دختر نشون کردن.حالا سه چهار ماهیه که بچه زهرا دنیا اومده و یکی دوماهه که پسرداییم عقد کرده.

حالا دوتاخبردیگه داشتم یکی اینکه خواهرم که دوتا بچه داره بچه ی سومش رو بارداره

.ودیگه اینکه دختر دایی س. که تو پست قبلی ازش گفتم قراره عیدفطر عقد کنه.دختردایی س. هم سن منه اما سوم دبیرستانه چون نیمه دومیه.

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 12:55 http://khaterateman95.blogsky.com

دختر خالت چه زود ازدواج کرده؛چقدر هم زود بچه دار شده؛))
درباره پسر داییت هم من دیگه حرفی ندارم؛))چقدر بچست زن گرفته؛)
ایشاله همیشه خوشبخت باشن^_^

آره واقعا.بدبختانه داره مد میشه تو اقوام ما....
ممنون ان شاالله

آیدا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 19:06

آخیییی... سه باره خاله شدنت مبارک.

مرسی گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.