من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

غمگین نوشت


سلام.متاسفانه امروز خبردار شدم که دیشب معلم تاریخمون فوت شده.خییییییلی ناراحت شدم.خیلی گریه کردم.تشییعش هنوز معلوم نیس کی باشه.

خ زنگ زد بهم گفت.کلی شوکه شدم اونم وقتی شنیده بود شوکه شده بود.

حالم بد شد

زنگ زدم به رویا و حالش رو پرسیدم و بعد از معلم تاریخمون گفتم.میدونست فوت شده.

پشت تلفن بغضم گرفت.کمی گریه کردم 

رویا گفت تو رو خدا گریه نکن من به زور جلوی خودمو گرفتم گریه نکنم

خب آخه چرا ادم نباید گریه کنه؟؟

البته اینم بگم همه مثل من نیستن که راحت تحساساتشونو بروز بدن یا گریه کنن.

من پارسال برای مرتضی هم بی پروا گریه کردم.

چقدر بد.چقدر تلخ.معلم تاریخمون دیشب سکته قلبی کرده و فوت شده.

آه دنیا.چقدر بی رحمی تو.دست از سر آدمای خوب برنمیداری

خدا رحمتش کنه.لطفا براش فاتحه بخونید.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

نظرات 2 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 19:41 http://fars.fr.cr/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
افتخار میدین پیش منم بیاین
9818

آیدا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 14:48 http://heseporteghali.blogsky.com

خدا رحمتش کنه. دنیا خیلی بی وفاست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.