من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

خداجونم سلام.ممنون که انقدر بهم لطف داری.دیشب هم مراسم احیا عالی بود

راستی میدونی چیه این روزا مشکل من درس خوندن واسه کنکور هس.اگر قرار باشه تلوزیون روشن باشه دیگه جایی برای درس خوندن من باقی نمیمونه.باید همش برم کتابخونه.چقدر خوبه تو هستی خداجونم.اگرکنارم نبودی می مردم.نگران منی به تو قرصه دلم تو کنار منی نمیترسه دلم،میخوام این جمله رو یه جایی بنویسم یا حک کنم تا همیشه ببینمش و یادم باشه به یادمی و منو میبینی.

راستی دیروز دو تاازکتابهای استاد یاکیده رو گیر اوردم.بانو و اخرین کولی سایه فروش.کولی پیراهن تنگ خواب بلند

خدایا کمکم کن امروز بتونم درس بخونم.راستی باید گوشیمم بدم به مامانم.

خدایا مرسی که هستی و حواست به من هس

دوستت دارم.

راستی دوستان بیاین برای شب قدر فقط یه درخواست از خدا داشته باشیم اونم ظهور اقا امام زمان عج.یه عمره ایشون واسه همه ی ما دعا میکنن حالا یه شب همه ی ما واسه ایشون دعا کنیم.

التماس دعای فرج.یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 18:37

سلام
خوبید شما
منم هیمنطوریه هر موقع اومدم درس بخونم تلویزیون روشن بود و خانواده داشتن جم تی وی نگاه میکردن
تمام سریالها به نوبت از ساعت 9 شب تا 11 شب
نمیدونم اسم سریالا رو دقیقا برگ ریزان و کاردایی و بقیه شون که یادم نیست اسمشون
به غیر از اونم تلویزیون توی خونه ما همیشه روشنه
سر ظهر هم روی مسیر بدر هستش و شبکه 3 این برنامه هست که حاج آقا میاد صحبت میکنه نمیدونم چرا اسم برنامه اش یادم میره
آقا الان اومد سایت شبکه سوم سیما اسم برنامه سمت خدا هستش اونم رو نگاه میکنیم

سلام.ممنون خوبم.ازتون یه خواهش دارم.اگه میشه این سریالای ماهواره ای رو نگاه نکنید.اثرات خیلی بدی داره و چون کم کم جلو میره الان اثراش رو حس نمیفهمید.

mahna چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 21:13 http://khodamvaman.blogsky.com

آفرین. کار خیلی خوبی می کنی،چون کلا انگار نزدیک کنکور و امتحان که میشه گوشی یه جاذبه خاصی پیدا می کنه
موفق باشی

آره دقیقا.خخخخخ

مونا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 15:07 http://m-not.blogsky.com/

سلام :)
چقد خوبه که با خدا دردو دل میکنی..
منم خیلی با خدا حرف میزنم اما هیچ وقت نشده به قلم بیارم و یه جا ثبتش کنم..
امیدوارم تو کنکورت موفق باشی..
فقط کافیه به این جمله برسی که خواستن توانستن است..

سلام ابجی مونا.ممنون عزیزم.التماس دعا

mahna چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:31 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
کتابخونه دوس نداری؟ برعکس من که همیشه دوس داشتم برم کتابخونه، ولی مامانم نمی ذاشت، می گفت وقتی خونه ساکته چرا می خوای بری اونجا!
چرا باید گوشییتو به مامانت بدی؟ خودت می خوای بدی؟ یا از نقشه های مامانی نزدیک کنکور هست؟

سلام ابجی.ممنون.تو خوبی؟چرا کتابخونه رو دوست دارم.حداقل جو درس خوندن توش بیشتره.
گوشیم هم خودم میخوام بدم به مامانم.آخه به نت وصلم و همش حواسم پرت میشه به گوشیم. :-)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.