من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

8.

انسانم آرزوست...

سلام.آیا بنظرتون درسته که خاطرات بد و اشتباهات یه آدم رو یادش بیاری و مسخره اش کنی و قاه قاه بخندی؟؟؟درسته؟؟؟نه واقعا درسته؟؟

بخاطر همینه که من انقدر اعتماد به نفسم پایینه.بخاطر همینه که من باور ندارم که لایق دوست داشتن هیچکس حتی خونوادم باشم.

بخاطر این رفتار و بسیاری از رفتارای اشتباه خونواده و اقواممه که من نابودم...نابود...

حالم همچنان خوب نیس.

حتماحتما باید یه مشاوره برم.دلم میخواد فرار کنم از همه چیز...دوهفته هس که اصلا برای کنکور نخوندم...

نظرات 2 + ارسال نظر
هاتف جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 18:03 http://hatef92.ir

مزخرف ترین کار ممکن که هنوز انجام میشه ..
به نظر من بهترین کلمه اینه ..
به شما ربطی نداره
اگه کسی بخواهد آنها را قضاوت کند ..
مطمئنا خیلی کارهای مزخرفی را انجام دادن ...

واقعا همینطوره.ممنون از حضورتون

آیدا دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 21:37

سلام خواهر کوچولو! خوبی عزیزم؟
معمولا تو دوران کنکور یه حالاتی مثل افسرگی و بی حوصلگی میاد سراغ آدم. بهت توصیه می کنم حتما بری پیش یه مشاور.

سلام ابجی جونم.مرسی.اره گلم.رفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.