من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

.10

سلااااام به همه.

من هنوز زنده میباشم :-) خخخخ

عاغا امتحان جغرافیم بسی بسیار گند بود خیییییلی بد بود.اگر ۱۰بشم شانس اوردم.اغا من امتحانای سرکلاسی جغرافی رو همیشه خوب میدادم اما سر امتحان ترم انگار الزایمر گرفته بودن.خیییلی بد بود.یکی از بچه ها اوضاعش مثل من بود سرجلسه گریه کرد معلمم دلش براش سوخت.حالا مت،مگه گریه ام میومد.برعکس تا دلتون بخواد خنده ام میومد.

من اساسا تو موقعیتای بد و حساس خنده ام میاد.عجب ادمیم من!

بطور اتفاقی فهمیدم یکی ادرس وبم رو فهمیده که نباید میفهمیده.واسه همین واس وبم رمز گذاشتم.

فردا امتحان ریاضی دارم.

قرارشد واس کنکور چن جلسه کلاس ریاضی پیش معلمم برم.

حرف کلی دارم ولی حسش نیس بنویسم.

ایشالا تو پست بعدیم درباره اش مینویسم

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 20:53

پیغاماتو چک کن.

آیدا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 15:02

سلام عزیزم. ایشالا امتحاناتو خوب میدی نگران نباش.
پیغاماتو چک کن.

Parastesh یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 07:55

سلام عزیزکممممم:)
موفق باشی همیشه:)
والا مثل من توی سخت ترین شرایط خندم میگیره دقیقه نود گریم میاد که دیگه کار از کار گذشته :)
مایم دیگه‍...:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.