من و من

یه وبلاگ همدم من...

من و من

یه وبلاگ همدم من...

19.

سلااااام دوستان.چطورین خوبین؟عاغا من دیروز کنکور دادم و خداروشکر تموم شدددددد.

عمومیش خوب بود اما اختصاصیش از تاریخ به بعد سخت بود.

شبش که اصلا خوابم نبرد.نه از استرسا در کل خوابم نمیومد.راستی شبش همکلاسیم زهرا اومد خونمون یکم درس مرور کردیم و یه سوال اقتصاد حل کردیم.

دیروز که هیچکی استرس نداشت و جالب این بود که اصلا حس و حال کنکور نداشتم.

فقط اولش برا پیدا کردن صندلیم خیلی سوتی دادم یه اقایی هم بود مسءول اونجا بود با حالت تمسخر امیز بهم خندید دلم میخواس خفه اش کنم.

دیروز عصر رفتیم کوه تا امروز عصر...بد نبود جاتون سبز.

من پی بردم تفریح و مسافرت بدون وجود نامحرم خیییلی می چسبههه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 15:02 http://darjustejuyekhodam.blogfa.com

سلام ابجی فهیمه

خدا رو شکر
دیگه راحت شدی

امیدوارم نتیجه ات همونی بشه که مبخوای

پ.ن
هم واتساپ دارم هم اینستا، تلگرامم دارم
این ایدی تلگراممِ :
sara_7878@

یاعلی

سلام ابجی جون.آره واقعا راحت شدم.
ان شاالله

آیدا یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 01:12

به سلامتی خواهری. این تابستونو حسابی خوش بگذرون. تابستونی که بعد از تموم شدن کنکور باشه، خیلی می چسبه. ازش نهایت استفاده رو ببر.

آره واقعا.کلی برنامه دارم برا این تابستون.امیدوارم عملی شه

بانوی بهار شنبه 26 تیر 1395 ساعت 23:06 http://khaterateman95.blogsky.com

سلاام؛)
چقدر خوب؛)پس کنکور رو دادی و راحت شدی ؛دی
ایشالا نتیجه خوبی بگیری؛)
همیشه به خوشی و سفر^_^

سلام.آره دیگه راحت شدم. :-)
ممنون ان شاالله.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.